"dünden ders çıkar, bugünü yaşa, yarın için ümitlen." -albert einstein
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
Reklamı Geç

Agents of S.H.I.E.L.D. Agents of S.H.I.E.L.D. Dizinin profil sayfasına git. Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

/ Dizinin diğer bölümleri

Hata bildir!
Altyazı Kaynağı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Popüler yorumlar (2)

Diğer 71 yorum

uzayli7
uzayli7 2 ay önce

OHA

0
littlechicken123
littlechicken123 2 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Acımadan vurdu kadını şerefsiz

0
littlechicken123
littlechicken123 2 ay önce

Aşırı heyecanlıydı bu bölüm

0
xerbly
xerbly 4 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Hydra darbe yapıyo Fury daha yatıp üzüp yesin zaten

0
hakan1754
hakan1754 4 ay önce

YÜZLERCE BÖLÜM DİZİ İZLEDİM AMA BU DİZİNİN İZLEYİCİSİ KADAR SEVİYESİZ Bİ GÜRUH GÖRMEDİM. YAHU İNSAF EDİN SPOILER VERİNCE KENDİNİZİ GELECEĞİ BİLEN TANRI FALAN MI ZANNEDİYORSUNUZ?

0
riddck
riddck 4 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Marvel'den bahsediyoruz kaç tane ters köşe yaptınız amk sayamadım

0
theofflineman
theofflineman 5 ay önce

beyler feto aslinda hydra nin gunumuzdeki adidir

0
DCsBoy
DCsBoy 6 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

wardın hydra ajanı olduğunu bilerek başladım diziye ama yinede şaşırdım adfsdf

0
b-ayar
b-ayar 7 ay önce

Ohannes!

0
4Dffh
4Dffh 7 ay önce

Ağlicam

0

  • Bu haftanın popüler dizileri
  • The Originals The Originals 4. sezon 2. bölüm
  • The 100 The 100 4. sezon 7. bölüm
  • Legion Legion 1. sezon 7. bölüm
  • Grimm Grimm 6. sezon 12. bölüm