"bu şey nasıl uçurulur biliyor musun?" -doctor who
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
Reklamı Geç

Agents of S.H.I.E.L.D. Agents of S.H.I.E.L.D. Dizinin profil sayfasına git. Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

/ Dizinin diğer bölümleri

Hata bildir!
Altyazı Kaynağı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Popüler yorumlar (1)

Diğer 35 yorum

uzayli7
uzayli7 1 ay önce

ward senden nefret ediyorum nefrettt gecem gunduzum sana kufur ederek geciyor gerizekali. bunun altindan baska bir sey ciksa da senden nefret etmeye devam edicem

0
tugce05
tugce05 4 ay önce

Nathan Petrelli ♥ Heroes dan birilerini görmeye bayılıyorum ya. En yakışıklı hali olmadığı kesin tabii 06:38

0
riddck
riddck 4 ay önce

Fury'de ayrı bi gizem göremedik bi türlü

0
efilef
efilef 5 ay önce

raina çok gıcık değil mi?
ben seni sevmiştim garret sen neden böyle yaptın
ward gerizekalasını öldürmek istiyorum.

0
gulsarss
gulsarss 6 ay önce

Wardın Allah belasını versin

0
DCLoversG
DCLoversG 7 ay önce

Şimdi Captain America Winter Soldier'a bakınca bir şey gördüm ZOLA ALGORİTMASI kahin dedikleri şey burada anladığım kadarıyla

0
Queenbeee
Queenbeee 8 ay önce

Sezon sonuna kadar hydra ..

1
Ozguneker66
Ozguneker66 8 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Oç ward

0
ovgu123
ovgu123 1 yıl önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Ward sen ciddi misin ya? Yeni olan bişey de değilmiş en başından beri biliyomuş , en başından beri plan yapıyomuş, her şeyi önceden ayarlamış herif. Gözünün içine baka baka yalan söyledi hepsine.

0
haso86
haso86 1 yıl önce

Artık finale kadar hydra ile boğuşurlar.

0

  • Bu haftanın popüler dizileri
  • Supergirl Supergirl 2. sezon 16. bölüm
  • The 100 The 100 4. sezon 7. bölüm
  • DCs Legends of Tomorrow DCs Legends of Tomorrow 2. sezon 15. bölüm
  • Legion Legion 1. sezon 7. bölüm