"o farkında bile değil belki, ama onunla konuşunca mutlu oluyorum." -friends
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
Reklamı Geç

Çeviri Notları:
Uykucu Ajan: Bir ülkeye ya da organizasyona yerleştirilmiş, ani görevlerde yer
almaktansa, gerektiğinde potansiyel bir varlık olarak davranan ajan.
The Blacklist The Blacklist Dizinin profil sayfasına git. Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

/ Dizinin diğer bölümleri

Hata bildir!
Altyazı Kaynağı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

Popüler yorumlar (1)

Diğer 20 yorum

Akay1970
Akay1970 1 hafta önce

Li zz ne malsìn burda olsan bumallıkla ne iş yapacağını biliriz :-) :-)

0
queenshlds
queenshlds 2 ay önce

red'e iş başvurusunda bulunucam o mustang benim olmalı yeni model olmasada 69 mustang'e de razıyım ağlıyciiiim depresyona girdim bi araba yüzünden

0
sebnemde
sebnemde 4 ay önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Red gibi adamın gözlerini doldurdunuz var ya off :( Şuan herşeyi öğrenmiş gibi hissediyorum kendimi. Çok garip bir durum. En sonda FIB aranan 10 suçlunun yanına kondu ya Lizzy

0
gokaytekinn
gokaytekinn 5 ay önce

Çok iyi sezon finali be

0
Givememore
Givememore 5 ay önce

ya bu karı salak yemin ediyorum bi kere şu redin dediğini yap amınakoyim bi sik bildiği yok deli oluyorum pc başında

3
Lmndd
Lmndd 1 yıl önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

e anasını kim öldürdü Liz'in?

0
emekemek7 2 hafta önce

@lmndd, anası ölmedi bence ...kadın efsane ,red bile bilmiyo olabilir yerini..kavga sebebi de red muhtemelen ;)

0
nemesisss
nemesisss 1 yıl önce

bölüm açılmıyor

0
emre han
emre han 1 yıl önce
Bu yorum bölüm hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

Öncelikle bölüm çalışmadığı için başka bir siteden izlemeye çalışırken işkence çektim..
Finalde Keen aklanacak diye bakarken, Connolly i öldürüp resmi de FBI ın aranan top 10 listesinde Red reyizin yanına asılınca oha lan noluyor dedim.. birazdn izleyip görecez bklım

0
ssaycan
ssaycan 1 yıl önce

bu video açılmıyor

0
genetikbizde
genetikbizde 2 yıl önce

harika sezon finali

0

  • Bu haftanın popüler dizileri
  • yeni Iron Fist Iron Fist 1. sezon 1. bölüm
  • The Originals The Originals 4. sezon 1. bölüm
  • Iron Fist Iron Fist 1. sezon 2. bölüm
  • Iron Fist Iron Fist 1. sezon 3. bölüm