"sanki birileri deneyler yapıyor ve bütün dünya onların laboratuvarı." -fringe
Yeni bölümler eklendiğinde bildirim almak için tıklayın!
The Catch
Devam Ediyor
7.8 32 kişi Puan Ver

The Catch dizisi 10 üzerinden kaç puan hak ediyor?

Puan:
Oyla
Diziyi değerlendirdiğiniz için teşekkürler.

The Catch

Hikayenin devamını oku
The Catch Dizinin yayınlanan en son bölümü. , Dizinin Facebook Fan Sayfası Henüz bir fan sayfası eklenmemiş. Facebook'ta bu diziye ait bir fan sayfanız varsa bize yazın. Sayfanıza bağlantı verelim.

Birazcık bekleticem, senin için çalışıyorum şuan....

Dizi hakkında ne diyorlar?

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekiyor.

15 yorum

burcus
burcus 1 hafta önce

shondalanddan harika bir dizi gerçektenn kadının yapımları çok iyi...!!

0
gokaytekinn
gokaytekinn 2 hafta önce

bu diziye niye tutmaz demişim la sırf posterinin 3 sezonu var aq

1
BLACKCATS35
BLACKCATS35 2 ay önce

The Catch'in 2. sezon başlama tarihi 9 Mart 2017 Perşembe olarak açıklandı ve büyük olasılıkla yine 10 bölümden oluşacak.

0
sskk
sskk 3 ay önce
Bu yorum dizi hakkında spoiler içermektedir. Okumak istiyorsanız tıklayın.

ne zaman başlıycak artık!!

0
Wolfac
Wolfac 8 ay önce

Uzun zamandır bu tarzda yapım yoktu zaten benim bildiğim, hoş dizi ayrıca nesi tutmayacak ahah

0
karaca306
karaca306 9 ay önce

bu dizi siker atar

1
semaasmsk
semaasmsk 10 ay önce

tutmaz diyenlerin dikkatine 2. sezon onayı aldı ehehhe

1
burcus 1 hafta önce

@semaasmsk, 3.sezon onayını aldı..))

0
kaanvuran
kaanvuran 11 ay önce

Tutmaz. Saçma ve yapım kötü.

7
gokaytekinn
gokaytekinn 11 ay önce

Yerlerinizi alın bu dizi tutmaz

6
semaasmsk
semaasmsk 11 ay önce

ben sevdim hareketli falan

0